Mercedes-Benz Financial Services - Home
zoek

Suggestie of klacht

Mercedes-Benz Financial Services vindt het belangrijk dat u tevreden bent over onze producten en service. Daarom werken we continu aan de kwaliteit van onze lease- en financieringsproducten en onze dienstverlening.

Laat ons weten hoe wij onze producten en dienstverlening nog beter kunnen maken.

 

Wat te doen als ik niet tevreden ben over de afhandeling van mijn klacht?

Mercedes-Benz Financial Services Nederland B.V. is de financiële dienstverlener binnen het Mercedes-Benz concern. Door de financiële deskundigheid in combinatie met de kennis van de merken Mercedes-Benz en smart, is Mercedes-Benz Financial Services een solide en betrouwbare partij voor het leasen, financieren en verzekeren van uw auto. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over de dienstverlening of dat u vindt dat de ingediende klacht niet naar tevredenheid door ons wordt opgelost. In dit geval kunt u het klachtenloket van het financiële klachteninstituut voor consumenten Kifid inschakelen en hen, deze klacht voorleggen. Geef ons in ieder geval vier weken de tijd om de klacht in onderling overleg op te lossen, voordat u naar Kifid gaat. Het is mogelijk om deze per brief naar onderstaand adres of digitaal via hun website te versturen.

KIFID 2015 Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag

Ga naar het klachtenformulier op de site van KiFiD

Pagina delen