Producten en diensten
Alles over producten en diensten
Naar overzichtMercedes-Benz Financial Services volgt de ontwikkelingen over Covid-19 op de voet. Met deze veelgestelde vragen informeren wij u graag over onze maatregelen. Staat uw vraag er niet bij of is het antwoord niet helemaal duidelijk? Stel uw vraag aan onze medewerkers via customer-mbfsnl@daimler.com.
Wij begrijpen dat u in deze situatie uitstel van betaling wenst. U kunt dit per e-mail aan ons kenbaar maken via customer-mbfsnl@daimler.com. Wij nemen uw verzoek in behandeling.
Beide opties zijn mogelijk. Als de dealer open is, kunt u telefonisch contact opnemen met uw dealer om de afspraak te bevestigen of een alternatieve datum af te spreken. Let hierbij alstublieft wel op de vervaldatum van de APK, deze mag niet verstrijken.
Het servicecontract kan niet worden stopgezet. Wel zijn er mogelijkheden om uw maandelijkse termijnen gedurende een periode van 3 maanden uit te stellen. Voor uitstel van betaling stuurt u een e-mail naar customer-mbfsnl@daimler.com.
Gezien de grote hoeveelheid aanvragen is dat helaas niet mogelijk. U ontvangt op korte termijn een bericht van ons met daarin de eventuele bevestiging van uitstel van betaling inclusief het nieuwe betalingsplan.
Uw voertuig moet te allen tijde verzekerd zijn voor brand en diefstal. U kunt de verzekering dus niet stopzetten. Wel kunt u uw auto schorsen. Hier vindt u de procedure voor het schorsen van uw auto.
De tenaamstellingscodes blijven te allen tijde in het bezit van Mercedes-Benz Financial Services. Wilt u meer informatie over het schorsen van uw auto? Bij de vraag hiernaast leest u de mogelijkheden.
Uiteraard kunt u deze afspraak verzetten. Dit kunt u doen in samenspraak met uw dealer. Zolang het voertuig nog niet te naam is gesteld, kan ook de ingangsdatum van uw overeenkomst nog gewijzigd worden.
De ingeplande afspraak met Macadam kan gewoon doorgaan. Als u een andere afspraak wilt maken of bijvoorbeeld de locatie wilt wijzigen, neemt u dan contact op met Macadam via (0172) 475 490 of nl@macadam.eu.
Ja, u kunt uw auto eerder inleveren. In onze algemene voorwaarden leest u welke kosten hieraan verbonden zijn.
De BPM teruggave ontvangt u van de belastingdienst. Dit bedrag dient direct door gestort te worden op het rekeningnummer van Mercedes Benz Financial Services BNPA0227677137 o.v.v. uw contractnummer. Er zal ook geen uitstel worden verleend op het BPM bedrag.
U krijgt geen negatieve registratie op uw naam met betrekking tot de betaalregeling die wij met u getroffen hebben vanwege Covid-19. Wel passen wij de looptijd van uw contract met drie maanden aan, dit omdat u een looptijdverlenging heeft gekregen.
In lijn met het advies vanuit Daimler en de lokale overheidsinstanties, werken wij zoveel mogelijk vanuit huis.
Wij proberen u, zoals u van ons gewend bent, van dienst te zijn. Mocht er toch enige vertraging zijn in onze reactie, dan vragen wij hiervoor uw begrip. Wij verzoeken u, waar mogelijk, uw vragen via de e-mail te stellen: customer-mbfsnl@daimler.com.
Vanzelfsprekend doen wij onze uiterste best om uw vragen zo spoedig mogelijk te beantwoorden.
#StaySafe. #StayHome.
Mercedes-Benz Financial Services